کلوب بچه های دانشگاه بعثت شیراز
 
    


  • قالب سبز
  • قالب سبز
  • قالب سبز

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

پيغام مدير
به وبلاگ کلوب بچه های دانشگاه بعثت شیراز خوش آمديد ...
قالب اين وبلاگ با به روزترين امكانات توسط جديترين مرجع قالب ، قالب سبز ساخته شده .
اميد است از وبلاگ من حداكثر استفاده را بريد .
با تشكر مدير : کلوب بچه های دانشگاه بعثت شیراز
طراحی عکس


نظرات شما عزیزان:

dayous
ساعت10:01---25 تير 1390
dayos to loral che mikoni?


جلبک بیچاره
ساعت13:44---18 تير 1390
اولا وقتی کسی سوال داره مشکل خودتونه بی ادبی باید بیای باهاش صحبت کنی اسمش فرانکشتاینه

جلبک بیچاره
ساعت19:27---15 تير 1390
میخوام بدونم چراسگ هادوست دارن سرشونو از پنجره ماشین بیرون کنن ولی متنفرن کسی توصورتشون فوت کنه من با سگم مشکل پیدا کردم میتونی کمکم کنی روابطمون درخطره اخه من عادتمه توصورتش فوت کنم
پاسخ:مشکل خودتونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





     نويسنده : سامی        دسته : <-PostCategory->        2:18 - پنج شنبه 3 مهر 1390برچسب:,        بازديد :              

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 756
بازدید کل : 199189
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


شروع کد تغییر شکل موس -->